Sayfalar

29 Temmuz 2016 Cuma

Pelin & Şahin'in Nişan Pastası ve Kurabiyeleri


Merhaba sevgili dostlarım,

aylaşılmayı bekleyen bir pasta daha.. Bu ara inanın o kadar yoğunum ki arşivde paylaşılmayı bekleyen bir sürü tarif ve görsel var.

Fırsat buldukça pc başına geçip görselelrimi düzenleyip sizlerle paylaşıyorum..
Bugün de çok sevdiğim dostum Gülşah'ımın kız kardeşi Pelin için hazırladığım nişan pastasıyla karşınızdayım ....

Aslında pasta işine pek girmek istemesem de özellikle de düğün nişan pastalarına Pelin çok ısrar etti Fatma abla mutlaka senin yapmanı istiyorum kırma bu ricamı deyince kolları sıvadım.

Çekiniyorum pasta yaparken ya istenilen kadar güzel birşey çıkaramazsam ortaya diye ama şimdiye kadar çok şükür ki hepsi de çok beğenildi...

Pelin'in nişan pastasının yanın da nişan kurabiyelerini de ben hazırladım.
Sizleri görseller ile başbaşa bırakıyorum.
Yorum ve eleştirilerinizi yazın lütfen, eksiklerim mutlaka ki var.
Bu işin eğitimini almadığımı hep söylüyorum.
Sadece kalbimin sesine kulak veriyorum ve çok araştırıyorum.

Bakalım sizler nasıl bulacaksınız çıraklık eserlerimi :)

Hepinizi çok öpüyorum sevgiyle kalın....


  









1 yorum:

Yorumlar